zaterdag 2 september 2006

vrij 01.09.2006 : groene route Westtoer

35,79 km, 1u35, 22,63 km/u, 364 hm (DVD-ngi)

Woensdagavond niet kunnen gaan rijden, want we zaten in het Sportpaleis naar Pearl Jam te luisteren, dus eens uitzonderlijk de vrijdagavond op de bike gesprongen.

Heb er een verkorte versie van de groene route van Westtoer van gemaakt. Een paar km na de start (die voor mij nog altijd in St.-Denijs ligt) al een eerste luske niet gedaan. Het stuk na het Grandvalbos tot en met de klim naar de Tontekapel, ben daar onmiddellijk doorgereden naar de Zwijnshoek.
Het tweede overgeslagen stuk lag al in Bellegem, waar ik een tweetal km "gezeurd" heb en daardoor de enige kasseistrook in de route niet gedaan.

Onderweg wel op mijn bakkes gegaan bij het uitkomen van het Grandvalbos. Ben daar gewend om de bocht direct bij het buitenkomen van het bos groot te nemen om zeker niet te vallen op de steentjes, maar ... hem deze keer heel kort moeten nemen doordat er van rechts een auto aankwam. Gevolg, veel te kort moeten draaien en weggeslipt op de steentjes. Gelukkig zonder veel erg, enkel wat schrammen op mijn rechterarm en -hand, alhoewel dat mijn arm en schouder bij momenten toch ferm pijn kan doen ...

tussentotaal 2006 : 3.215,92 km

0 Comments: